إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى

إسكندرانى

الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Sun Love
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس أغسطس 28, 2008 5:29 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فى موضوع بجد شاغل بالى اوى ونفسي اعرف الشباب ليه كده

ليه بيحبو يلعبو بمشاعر البنات

يعنى سواء حوارات الجامعة او النت او الشغل فى كل مكان ممكن يجتمع شاب مع بنت لازم يحور

لازم يرسملها دور الحبيب لحد ما تصدقو وتحبو بجد وبعد كده تعرف انه كان بيلعب بمشاعرها

نفسي اعرف حاجة واحدة بس انتو بتستفادو ايه؟؟؟؟؟؟

بتفرحو لما تشوفو واحدة حبت بجد وبتتعذب وبتتدمر لما بتعرف انه كان مجرد تسالى بتفرحو كده

هى خلاص مشاعر الناس بقت لعبة بالنسبالكو للدرجة دى

يعنى المفروض تعمل حساب انك ليك اخت ولا فى يوم من الايام هيكون ليك ابنة فأكيد هيتعمل فيها اللى كنت بتعملو فى بنات الناس

نفسي حد يجاوبنى بصراحة انتو بتستفادو ايه من كدهيعنى

مثلا بتفرحو وبتفتخرو بأن ال يعنى الواد بتاع بنات ومقطع السمكة وديلها ولا ايه يعنى مش فاهمة

ياريت حد يفهمنى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس أغسطس 28, 2008 5:34 am

انا عن نفسى مش فاهم يا ريت حد تالت يدخل يفهمنا
Sun Love
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس أغسطس 28, 2008 5:41 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مش قادرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره بجد
ماشي يا عمرو هههههههههههههههههههههههههه
ده انتا مشكلللللللللللللللللللللللللللة بجد هههههههههههههههههههههههههه
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس أغسطس 28, 2008 7:17 am

يااااااااااااااااااااااااااااا انتى قديمه اوى يا اسماء هو فى بنات فى الوقت ده بتتعذب وتتدمر
Sun Love
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس أغسطس 28, 2008 8:53 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا والله بجد
اصل معرفش اخر موضة من البنات
ههههههههههههههههههههههه
انتا فى ايه يا عمر محسسنى انى من ايام الفراعنه
هههههههههههههههههههههه
ولا على رأيك
اساسا مبقاش فى احساس علشان حد يتعذب او يدمر او يحس بأي حاجة
كنت بقول الكلام ده عن الرجالة انهم مش بيحسو
بس تقريبا ومن كلامك بيقول ان الشباب والبنات مبقوش مبيحسو مش حد بس
سوري يا جماعة على رأيي بس عمرو هو اللى يشجعنى انى اتكلم بصراحة
magnon 7abebty
Super Administrator
Super Administrator

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس أغسطس 28, 2008 11:38 am

مش عارف اقولك ايه....

بس انتى بتبصي للحكاية من طرف واحد ومن ناحية واحده ومش عارفة ان صوابعك مش زي بعضها

وان مش كل الشباب كده والحب اللى بجد موجود واللي بيحب بجد موجود برضه بس المشكلة في اللي يقدر ويصدق ويفهم الحب ده

بس هي تكون ساذجة وتصدق اي حاجة ويتضحك عليها ويتحور عليها بسهولة فدي مشكلتها

ولما تكون برضه مش بتصدق ومش بتقدر الحب اللي بتتحبه لما يتعملها المستحيل ويتصبر عليها صبر رهيب واللي بيحبها يستحمل منها كتيييييييييييييييييييييير أوي,يبقى اكيد في حاجة غلط
Sun Love
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس أغسطس 28, 2008 12:40 pm

فعلا والله عندك حق العيب مش فيكو العيب فى البنات اللى بتصدق اى كلمة
بس برضو الغلط من اللتنين غلطة البنات لانهم بيصدقو اى حاجة بسهولة وعلى فكرة الشئ اللى بييجي بسهولة بيروح بسهولة برضو
اما الشباب فيعنى هما خلاص بقا الحوارات بتجري فى دمكو ما تسيبو بنات الناس فى حالهم

بجد ثاااااااااااااااااااااانكس جدااااااااااااااا على مشاركتك الجميل دى يا مجنون حبيبتى
اسعدنى مرورك
لك منى ارق تحية
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الإثنين سبتمبر 01, 2008 4:51 pm

انا مش عارفه اقول ايه بصراحه اكتر من الى انتم قلتوه هو موضوع جميل جدا وعندك حق فى يا اسماء واحمد كمان وجهه نظره حلوه وعنده حق فيها
temoooo
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 15, 2008 11:06 am

بصى يا اسماء وسورى انى بقول اسمك كده على طول من غير حتى ما اعرفك انتى بتقولى ان فيه شباب بتحور وده صح فيه شباب كتير اوى اوى بيحورا على البنات عشان يتسلوا وخلاص وانا اعرف ناس من دى كتير وزى ما فيه النوع ده فيه الى بيحب بجد وبيقدر البنت الى معاه وعلى فكره ديما البنات بتجيب العيب على الشباب والشباب تجيب العيب على البنات كاننا بنتحرك فى ديره مقفوله راى والله لو البت حست ان ده محوراتى تنفضله مش هقولك ازاى بقى البنات بتحس انتى اكتر واحده ممكن تعرف لانك بنت
رمانسى مصرى
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الأحد أكتوبر 19, 2008 3:11 pm

والله هو اللى بيعمل كدا بيكون انسان معندوش احساس ولا دم ولا اخلاق لان مشاعر بنات الناس ولا مشاعر الناس لعبه فى ايد حد لان البنات خصوصا فى منتهى الحساسيه بيعيشوا عمرهم بيحلموا بالحب وانهم يعيشوا اجمل قصة حب فى الدنيا واول ما يقرب لهم ولد ويحاول يعبر له عن مشاعره من حب سواء كان حقيقى او مش حقيقى هى فى الغالب بتصدق لان نفسها تعيش الحب حتى لو صدته فالمثل بيقول العيار اللى ميصبش يدوش يمعنى انها بتتمنى انها تكون عاشقه وحبيبه وتدى حبها للانسان اللى يستاهل لحبها, اما بالنسبه للولاد فبصراحه معظمهم بيتسلى وبيدور على المنظره والمظهره علشان يقولوا عليه دا الواد دا مقطع السمكه وديلها دا الواد دا يعرف بنات وماشى مع بنات و ... و.... و.... وفى الاخر مبيرتبطش بيها وبيسبها فى اول محطه اصل اهلى مش موافقين اصلى مجهزتش لسه اصلى لسه فى بداية حياتى ونلاقى المبررات كتيره اوى وفظيعه وعن تجربه وبصراحه كلام سمعته بودانى ولد قال لى لما شفته قاعد مع بنت فقلت له اكيد بتحبها وهترتبط بيها قال لى بالنص " ياعم احمد مستحيل ارتبط بواحده انا خرجت معاها " ما انا بخرج معاها وبنتكلم وتليفونات ونت وفسح ورحلات هحتاج ايه اكتر من كدا ادينا بنتسلى وبنقضى وقت . وللاسف ياجماعه فى بنات بتبقى عارفه كدا وعارفه ان الولد بيعلب بمشاعرها وبيستغلها ومع ذلك بتوهم نفسها بالعكس وتيجى ع نفسها لانها زى ما قلت نفسها تعيش قصة حب وفى النهايه ربنا يهدى الجميع
Sun Love
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس ديسمبر 25, 2008 3:31 am

moonshadow كتب:
انا مش عارفه اقول ايه بصراحه اكتر من الى انتم قلتوه هو موضوع جميل جدا وعندك حق فى يا اسماء واحمد كمان وجهه نظره حلوه وعنده حق فيها
ثانكس يا امنية على مشاركتك وكفاية انك نورتى التوبيك بمشاركتك الجميلة دى
اسعدنى مرورك
Sun Love
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس ديسمبر 25, 2008 3:36 am

temoooo كتب:
بصى يا اسماء وسورى انى بقول اسمك كده على طول من غير حتى ما اعرفك انتى بتقولى ان فيه شباب بتحور وده صح فيه شباب كتير اوى اوى بيحورا على البنات عشان يتسلوا وخلاص وانا اعرف ناس من دى كتير وزى ما فيه النوع ده فيه الى بيحب بجد وبيقدر البنت الى معاه وعلى فكره ديما البنات بتجيب العيب على الشباب والشباب تجيب العيب على البنات كاننا بنتحرك فى ديره مقفوله راى والله لو البت حست ان ده محوراتى تنفضله مش هقولك ازاى بقى البنات بتحس انتى اكتر واحده ممكن تعرف لانك بنت

بس تبقا بنت ساذجة وتستاهل اللى يحصلها اللى تعرف ان واحد بيحور عليها وتوافق بكده
تعرف يا تيمو انا بجد نفسي اعرف ازاى اللى بيحورو دول بيعرفو يمثلو الحب اصل اعتقد الحاجة الوحيدة اللى مينفعش فيها تمثيل ولو حد مثل فيها بيبان اوى ازاى اللى بيحورو دول بيعرفو يمثلو بأتقان كده
Sun Love
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الخميس ديسمبر 25, 2008 3:42 am

رمانسى مصرى كتب:
والله هو اللى بيعمل كدا بيكون انسان معندوش احساس ولا دم ولا اخلاق لان مشاعر بنات الناس ولا مشاعر الناس لعبه فى ايد حد لان البنات خصوصا فى منتهى الحساسيه بيعيشوا عمرهم بيحلموا بالحب وانهم يعيشوا اجمل قصة حب فى الدنيا واول ما يقرب لهم ولد ويحاول يعبر له عن مشاعره من حب سواء كان حقيقى او مش حقيقى هى فى الغالب بتصدق لان نفسها تعيش الحب حتى لو صدته فالمثل بيقول العيار اللى ميصبش يدوش يمعنى انها بتتمنى انها تكون عاشقه وحبيبه وتدى حبها للانسان اللى يستاهل لحبها, اما بالنسبه للولاد فبصراحه معظمهم بيتسلى وبيدور على المنظره والمظهره علشان يقولوا عليه دا الواد دا مقطع السمكه وديلها دا الواد دا يعرف بنات وماشى مع بنات و ... و.... و.... وفى الاخر مبيرتبطش بيها وبيسبها فى اول محطه اصل اهلى مش موافقين اصلى مجهزتش لسه اصلى لسه فى بداية حياتى ونلاقى المبررات كتيره اوى وفظيعه وعن تجربه وبصراحه كلام سمعته بودانى ولد قال لى لما شفته قاعد مع بنت فقلت له اكيد بتحبها وهترتبط بيها قال لى بالنص " ياعم احمد مستحيل ارتبط بواحده انا خرجت معاها " ما انا بخرج معاها وبنتكلم وتليفونات ونت وفسح ورحلات هحتاج ايه اكتر من كدا ادينا بنتسلى وبنقضى وقت . وللاسف ياجماعه فى بنات بتبقى عارفه كدا وعارفه ان الولد بيعلب بمشاعرها وبيستغلها ومع ذلك بتوهم نفسها بالعكس وتيجى ع نفسها لانها زى ما قلت نفسها تعيش قصة حب وفى النهايه ربنا يهدى الجميع
عارف يا احمد فى بنات بتبقا عايزة تحب وتتحب لانها مش عايزة ترتبط وتتجوز بواحد مش فاهمها وتبقا حياتهم كلها مشاكل زي ما بتشوف اللى بتتجوز بطريقة تقليدية فمن اللى شافتو بتبقا نفسها تحب حد والشخص ده يقدر الحب ده ويبقا كل واحد فيهم عايش علشان راحة التانى لكن اللى موجود دلوقتى ان بيبقا كل واحد بيحور على التانى واللتنين عارفين ان ده حوار وبيكلمو طيب ليه هو الحب والمشاعر بقت لعبه بجد حرام
ثانكس جدا يا احمد على مشاركتك الجميلة بجد عجبنى كلامك اوى
اسعدنى مرورك
ghostlove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟   الأحد أبريل 26, 2009 1:17 pm

هوفعلا موضوع حلو كتير واكيد شاغل بنات كتيرة بس انا علي اللي بشوفوا دلوقتي من لعب بمشاعر البنات المفروض البنت متسلمشي قلبها لاي شخص غير الانسان اللي هيبقي جوزهاوبقول لكل الشباب اتقوا ربناواكيدعملك عمالك بمعني اي حد هيعمل شئ مش كويس في اي حد وثق فيه وحبه بكل اخلاص اكيد ربنا هيردلوا العمل ده وربنا يهدي الجميع

هى المشاعر بقت لعبة ؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1